Это короткое описание научит вас редактировать цены в больнице.
1) Откройте файл "bipro.exe" hex-редактором и ищите "zah".
Это стандартный / роскошный зубной кабинет.
Следом за рядом $-знаков и находится непосредственно цена.
Например, там стоит 30 02, если изменить на 01 00, то зубной
кабинет будет стоить всего 1 DM. Можно проделать такую штуку
с каждым наименованием, но рекомендую менять цену только для
роскошного варианта.
2) Маленькое исправление: Первые два значения после $-ряда являются
арендной платой, а 3-е и 4-е являются ценой покупки. Т.е. можно
выставлять просто 00 00 и не платить, таким образом, вообще ничего.
Другой вид затрат, может быть решен следующим образом: найдите
девятое сочетание 00 (=0) и поменяйте его на другое, например,
на 6F (=111). Поменять же количество наличных не удается,
т.к. после изменения игра попросту вылетает в
ошибку "Savegame damaged".
3) И еще одно маленькое дополнение!
Решить проблему наличных можно так: установите арендную плату
по-максимуму (FF FF), а цену покупки = 1 (01 00).
Покупайте за 1 DM и тут же продавайте.
Несколько таких перепродаж снимают вопрос о наличных с повестки дня.
Here a short description, how you can edit the prices
for the hospital spaces. The file bipro.exe with a
HexEditor wedges and looks for " zah ". You see now
the tooth station standard and luxury.
Where upon follow a series $-zeichen and directly after
it the price.
There then e.g. 30 02, if you modify this on 01 00, is
costs the tooth station to only 1 DM. You can make this
with each mechanism, but to recommend it is to modify
only the de luxe model since the computer buys in each
case the standard design.
Small correction in addition: First after value that$
is the rent, 3.
and 4. is the purchase price and not first and second.
One can modify these naturally also on 00 00 and not pay
in such a way nothing at all. Same applies to rent.
Now there is still another problem. One saved cash for
the spaces, but one pays oneself still at the plot costs
stupidly and doesig. Thus, one edits the bipro.exe after
the above example.
The plot requirement can be edited now in the ninth place
of 00 (= 0 plots)
up to ff (= 255 plots).
But who is already so stupidly and makes 255 plots >from it?!?
Unfortunately it seems not possibly to actually change the cash.
Each modification in a Savegame causes the error message
"Savegame damaged ".
And still another small extension:
The rent to the maximum (ff ff) stop and the purchase price to 1.
Since the selling price of an object is always the HOehe of the
official rent. Thus to 1 buy and again deliver immediately.
Few times and already give it no more cash problems pull the
whole through. Can be use also during a play.